In 6 jaar tijd is er veel veranderd. We begonnen met een simpel doel, van koffiedik en sinaasappelschillen drank maken dat terug kon naar de bar, en zo voedselverspilling tegen gaan.
Nog steeds is onze missie hetzelfde: voedselverspilling tegen gaan. Maar ondertussen doen we dat met 7 producten, in meerdere landen en met nog grotere ambities. Daarom was het tijd om het merk te veranderen, want:
1: Dik&Schil dekte niet meer de lading: we redden veel meer dan koffiedik en sinaasappelschillen.
2: Dik&Schil werd als naam niet altijd begrepen, en daarmee was onze missie niet duidelijk
3: Dik&Schil werkt niet in het buitenland, en ook daar kunnen we impact maken.
En daarom was het tijd voor een kleine make-over!
Full Circle
Met Full Circle zijn we klaar voor de toekomst, een nieuwe naam die beter past bij onze totale aanbod, die ons verhaal vertelt en die internationaal begrepen wordt.
Daarbij hoort ook een nieuw jasje: een nieuwe fles, nieuw logo en nieuwe energie om onze missie tot een wereldwijd succes te maken!
Wat er niet veranderd:
1: onze waardes: duurzaamheid staat altijd voorop
2: onze heerlijke producten: de inhoud blijft hetzelfde, of zelfs beter!
3: ons team: nog steeds doen Branco en Stijn het samen, vol trots en inzet om de wereld een stukje duurzamer te maken.
Volg ons in dit avontuur, geniet van onze producten, dan blijven wij restproducten redden!
Helaas, je bent te jong voor deze website..
Je moet minimaal 18jaar zijn om deze website te mogen bezoeken.